info@comcenter.se | 036-770 10 00
Växeltjänst

För support maila till support@comcenter.se
eller ring 036-770 10 20

Jour 7 dagar i veckan

Måndag - Fredag: 07:00 - 20:00

Lördag - Söndag: 08:00 - 16:00

comcenter support

Callback

LÅT DINA KUNDER VÄLJA – BLI UPPRINGD ELLER STANNA KVAR I KÖN

Med vår webbaserade tjänst ComCenter Callback ökar du tillgängligheten och servicegraden i din telefonilösning. Kunder som ringer dig får möjligheten att istället för att vänta kvar i kö, lämna sitt telefonnummer och bli uppringd. Högre tillgänglighet – samma resurser.

AVLASTA MEDARBETARNA

Samtalsbelastningen kan skifta under en arbetsdag och där ger vi dig möjligheten att hinna svara på alla inkommande samtal genom att balansera och jämna ut topparna. Ring tillbaka när ni har tid och inte är stressade helt enkelt. Slut på dåligt samvete och stress över att inte hinna besvara alla samtal. Du kan lugnt arbeta vidare med vetskapen om att ComCenter Callback svarar på de samtal som ligger i kö.

HÖGRE TILLGÄNGLIGHET – SAMMA RESURSER

ComCenter Callback hjälper till att svara på samtal då kunden inte vill eller hinner vänta i kö. Du ökar tillgängligheten markant och i och med det ökar även kundnöjdheten. Genom att ge din kund ett aktivt val att antingen vänta kvar eller bli uppringd senare hinner du och dina kollegor få mer uträttat och en jämnare belastning under hela arbetsdagen.

INGEN INSTALLATION KRÄVS

Då ComCenter Callback är en webbaserad tjänst krävs ingen installation av vare sig hård- eller mjukvara. Allting sköts i ett tydligt, enkelt och användarvänligt gränssnitt som går fort att lära sig. Det enda du behöver är en dator/surfplatta samt en telefon, sedan är du igång!

 

Vill du veta mer? Ta kontakt med någon av våra duktiga säljare.