Med vårt molnbaserade system behöver ni inte längre bekymra er om fysiska växlar. Allt hanteras i molnet, vilket ger er enkelhet och skalbarhet utan att ni behöver oroa er för tekniskt underhåll eller dyra investeringar. Ni kan fokusera på er verksamhet med vetskapen om att er kommunikation är i trygga händer.
Vår lösning är flexibel och kan anpassas efter era behov. Ni som företag kan ställa in och ändra era inställningar när ni vill oavsett om ni är en liten organisation eller ett större företag. Med vår flexibilitet kan ni enkelt skala upp eller ner antalet användare, vilket gör att lösningen passar perfekt för er tillväxtresa.
Vi strävar efter att göra er kommunikation så enkel som möjligt. Vår lösning levereras med en användarvänlig app som gör det enkelt för er att hantera samtal, vidarekopplingar och röstmeddelanden på ett intuitivt sätt. Ni kan vara produktiva var ni än befinner er, med en smidig och användarvänlig upplevelse.
Ställ in öppettider och avvikande dagar direkt i appen för att anpassa hur växeln ska bete sig beroende på vilken tid kunder ringer in.
Styr snabbt och enkelt samtal till rätt person eller grupp vilket minskar väntetid för kunden och gör ert företag mer effektivt.
Ta samtalet direkt i mobilen, direkt från din dator eller varför inte på gammalt hederligt vis och med en fast telefon? Allt är möjligt med ComCenter Smart.
Ställ in dina egna öppettider och avvikande dagar
direkt i appen eller be vår support om hjälp kostnadsfritt
Spela upp ett anpassat förinställt ljudklipp om ni har stängt.
Spela upp ett anpassat förinställt ljudklipp för att hänvisa dina kunder till rätt person eller grupp.
Ni kan själva via appen logga in och ut i era grupper som ni kan skapa eller be vår support om hjälp kostnadsfritt.
Se direkt vilka som är upptagna i andra samtal, i möten eller frånvarande.
Våra företagsabonnemang är utformade för att ge dig den flexibilitet du behöver. Vi förstår att olika företag har olika behov och krav när det gäller kommunikation. Därför har vi skapat abonnemang som kan anpassas efter dina specifika önskemål. Oavsett om du behöver en stor mängd datatrafik, extra många samtalstjänster eller andra specialfunktioner kan vi skräddarsy abonnemanget så att det passar just ditt företag.
Förutom den flexibilitet vi erbjuder, vill vi också göra det enkelt för dig att hantera dina företagsabonnemang. Genom att erbjuda en gemensam bindningstid och en enda faktura för samtliga abonnemang kan du undvika onödig administration och ha betydligt mindre att hålla reda på. Vi förstår vikten av att ha en tydlig överblick över dina kostnader och fakturor, och vårt system gör det enkelt för dig att hålla koll på allt på ett ställe.
Microsoft Teams är numera mångas förstahandsval för samarbete, kommunikation och dokumenthantering på jobbet. Nu kan du även flytta över företagsväxeln till Microsoft Teams.
När allt fler arbetar på distans är det viktigt att hålla kommunikationen levande. Med Microsoft Teams kan du och dina kollegor nå varandra via mobil, laptop, softphone eller stationär dator. Via telefoniplattformen Comcenter Smart kan du även integrera din företagsväxel och hantera svarsgrupper, skapa en automatisk telefonist eller se över andra växelfunktioner i Teams. På så sätt har du och dina kollegor alltid full koll på läget, oavsett var och hur ni jobbar.
Gör det enkelt för dina kunder att skapa kontakt. Kunder som ringer er får möjligheten att istället för att vänta kvar i kö, lämna sitt telefonnummer och bli uppringd.
Comcenter erbjuder antennsystem som förstärker signalen och säkrar täckningen i alla typer av fastigheter, oavsett vilken operatör du använder.
Integrera Comcenter SMART med ditt företags affärssystem och få full koll på vilka kunder som ringer.
Med synkade kalendrar är det enkelt att se vilka medarbetare som är tillgängliga när.
Säkra rätt bemanning i svarsgrupperna och kontroll i realtid med din egen wallboard.
Följ upp kommunikationen och få överskådlig statistik som underlättar bemanningen av växeln.
Använd en neutral och proffsig röst till samtliga röstmeddelanden inom organisationen.
Låt medarbetarna behålla sina ordinarie nummer oavsett var i världen de befinner sig.
Boka gärna in ett möte med en av våra säljare så kan de berätta mer.
Tillsammans kan ni komma fram till en personlig och skräddarsydd lösning som passar ditt företag.
Ryhovsgatan 3A
553 03 Jönköping
Öppettider
Måndag – Fredag 8.00 – 17.00
Comcenter i Jönköping AB
FackId 0403
Box 3037
831 03 Östersund
0403@faktura.scancloud.se
Telefon växel:
036-770 10 00
Telefon support:
036-770 10 20
info@comcenter.se