Support

Vilken service!

Våra molnbaserade tjänster ger dig många fördelar. Minimal investering i hårdvara. Och blixtsnabb service. Allt du behöver finns samlat i molnet och vi ser till så att det funkar som det ska. Du kan arbeta effektivt utan att fundera på allt det där tekniska kring IT och telefoni.

Med ComCenters tjänst kan du räkna med:

  • Garanterad inställelsetid vid felanmälan (4 tim)
  • Fria justeringar (större ändringar och tillägg debiteras)
  • Ett telefonnummer att ringa för alla ärenden som rör er telefoni
  • Användarsupport via telefon och mail
  • Fjärrsupport via TeamViewer
  • Ständigt uppdaterad mjukvara i systemet
  • Aktuella backuper av era inställningar

Driftstatus

Vid ev driftstörningar hittar ni mer information här.

Plötsligt dålig täckning med Apple Iphone:

I den senaste uppdateringen(13.2) som Apple släppt så aktiveras VoLTE ( taltrafik i 4G nät) per automatik. Detta kan även förekomma i tidigare versioner av Apple IOS. Det kan då bli problem med att man plötsligt tappar signal.
Lösningen är att stänga av VoLTE tills vidare:

Inställningar -> Mobilnät -> Alternativ för mobildata -> ​Röst och data och välj “4G, VoLTE av”.

Support & fjärrsupport

Behöver du support, maila till support@comcenter.se eller ring 036-770 10 20.

Behöver du fjärrsupport, vi kan hjälpa dig! TeamViewer

Kontakta oss

Rutor markerade med * är obligatoriska